Fiat Professional - Service Og Reparationsaftale Læs betingelser og vilkår Fiat Professional Service og Reparationsaftale 10.04.2024 Ydelsen betales den 1. i hver af de efterfølgende måneder fra 1.reg.dato. Hvis en aftale f.eks. tegnes 4 måneder efter 1. reg. dato, bliver ydelsen for disse måneder spredt ud på resten af aftalens løbetid. Tegnes aftalen efter den 6. og op til den 12. måned fra bilens 1. reg. dato, vil der blive opkrævet en engangsbetaling på 500 kr. og restsummen fra ydelsen for op til de første 12 måneder bliver spredt ud over resten af aftalens løbetid. Betalingen sker direkte til Fiat Danmark / K.W. Bruun Automotive A/S ved benyttelse af kortbetaling. Ved manglende betaling bortfalder retten til service og reparationer, men de månedlige opkrævninger ophører først, når aftalen er opsagt jf. pkt. 2.C. En opsagt eller bortfaldet aftale kan ikke genoptages. Køber har læst og accepteret indholdet i “Generelle betingelser for landsdækkende Fiat Danmark Serviceaftale” Almindelig service og mekanisk vedligeholdelse kan udføres af alle autoriseret Fiat værksted i Danmark. Fiat Danmark / K.W.Bruun Automotive A/S forbeholder sig ret til ved specialreparationer at henvise til anden autoriseret Fiat værksted i Danmark. Nærværende aftale kan kun overdrages efter aftale med Fiat Danmark (se generelle betingelser). Denne aftale er først gældende, når den registreret og godkendt af Fiat Danmark/ K.W. Bruun Automotive A/S og betaling af første rate har fundet sted. Overkørte kilometer afregnes særskilt, se pkt. 4.b under “Generelle betingelser for landsdækkende Fiat Danmark Serviceaftale” Generelle betingelser for Fiat Danmark service- og reparationsaftale Service- og reparationsaftalen omfatter: Service og mekanisk vedligeholdelse af bilen i henhold til fabrikkens eftersynsprogram. Evt. udskiftning af tandrem i henhold til fabrikkens forskrifter. Nødvendige reparationer til opfyldelse af bilens primære drift og trafiksikkerhed, herunder udgifter til arbejdsløn og reservedele, udført af et autoriseret Fiat værksted i Danmark. Fejl på aircondition / klimaanlæg, hvor udskiftning af defekt komponent er påkrævet. Udskiftning af pærer Vinduesviskere udskiftes når de er defekte Påfyldning af motorolie og sprinklervæske Serviceaftale kan ikke tegnes for køreskolebiler, hyrevogne, udrykningskøretøjer og biler, der anvendes til motorsport . 1. Generelt a. Alle serviceeftersyn, reparationer og påfyldning af væsker mv. skal udføres på et autoriseret Fiat værksted i Danmark. b. Kunden skal sikre, at alle serviceeftersyn og evt. tekniske kampagner i aftaleperioden udføres rettidigt i henhold til bilens servicehæfte. c. Serviceeftersyn må tidligst udføres 1.500 km/1 måned inden det fastsatte kilometerinterval/ tidspunkt for serviceeftersyn. d. Kunden skal lade alle reparationer, som er omfattet af aftalen, udføre straks skaden konstateres. e. Kunden skal selv kontrollere bilens motorolie mellem serviceeftersyn. Hvis påfyldning er nødvendig, skal dette ske på et autoriseret Fiat værksted i Danmark. 2. Gyldighedsperiode a. Aftaleperioden løber fra bilens første indregistreringsdato og frem til udløbsdato angivet i aftalen. b. Serviceaftalen træder i kraft, når første betaling er foretaget og registreret hos Fiat Danmark. Side 1 ud af 4
Download PDF fil